Ajutor minunat după citirea slujbei închinate Fericitului Ioan

Din cartea

„Fericitul Ioan Maximovici, viaţa şi minunile”,

De Pr. Serafim Rose şi Pr. Gherman Podmoşenski

Ed. Sophia, Bucureşti, 2006

Văzusem mai înainte cea mai recentă ediţie a The Orthodox Word (numerele 123-124) şi calendarul Sfântului Gherman pe 1986, ambele conţinând o icoană în culori a Fericitului Ioan, însă nu le aveam şi eu. Apoi, în cele din urmă, în ajunul zilei de 23 ianuarie am primit prin poştă The Orthodox Word, dar nu şi calendarul. Şi iată ce s-a întâmplat:

Eram, bineînţeles, foarte fericită că am primit The Orthodox Word – icoana cu Fericitul Ioan era aşa de frumoasă ! Parcă era viu; ochii săi se uită ţintă la tine. M-am rugat fierbinte lui, după ce am citit minunile săvârşite de el în Paris, povestite de Zinaida. De vreme ce acel număr conţinea o slujbă întreagă închinată lui şi era sâmbătă, m-am hotărât să o citesc a doua zi, după ce mă întorc de la biserică. Duminică, citind slujba, a trebuit să mă aşez, fiindcă piciorul meu, care mă duruse mai mult de un an, încă mă mai necăjea. Era în ajunul zilei mele onomastice. Luni dimineaţa, stând într-un fotoliu, piciorul mă mânca îngrozitor de tare, aproape de nesuportat. Mi-am scos şoseta şi am văzut că era acoperit tot cu o pudră asemănătoare cu mătreaţa. Bineînţeles că mă scărpinasem atât de rău încât se înroşise. Toată şoseta era plină de pudra aceasta. M-am întrebat ce s-a întâmplat şi din ce motive. Acest lucru m-a făcut.să-mi dau seama că piciorul nu mă mai durea. Dispăruse orice durere ! Şi acum, chiar dacă tot mai şchiopătez, nu mai am dureri. Ieri chiar am mers pe jos tocmai până la magazin în oraş şi m-am întors cu bine. M-am sprijinit într-un baston, dar nu m-a durut! Este o minune săvârşită de Fericitul Ioan, iar eu dau mărturie despre ea.

Nina A. Fokine

Calistoga, California

8 februarie 1986

Lasă un răspuns

