Tămăduire de nevralgie

Din cartea

„Fericitul Ioan Maximovici, viaţa şi minunile”,

De Pr. Serafim Rose şi Pr. Gherman Podmoşenski

Ed. Sophia, Bucureşti, 2006

Mă rugam fierbinte Arhiepiscopului Ioan în legătură cu o anumită problemă, cerându-i să-mi arate ce să fac şi să ne ajute. Am continuat să mă rog încă vreo trei minute şi după aceste trei minute o nevralgie îngrozitor de dureroasă care îmi cuprinsese gâtul, umerii şi spatele a dispărut! Această nevralgie mă cuprinsese pe neaşteptate joia trecută, acum şase zile.

Mitropolitul Pangratie

Eparhia ortodoxă greacă Vasiloupolis

Woodside, New York

16/29 mai 1986

3 răspunsuri to “Tămăduire de nevralgie”

  1. tatal meu Mihalcea Ion din Timisoara,Romania,Europe are nevralgie trigeaman stinga si are dureri ingrozitoare care-l duc la urlete.Acum e internat in spital la maxilo-facial in Timisoara.unde il tin cu infiltratii.Rog sa-mi spuneti ce sa fac si cum pot sa-l ajut.Va multumesc din inima.

    • Imi pare rau pentru situatia dumneavoastra.

      Ca si crestin, respectiv administrator al acestui blog, nu pot decat sa va indemn sa va rugati lui Dumnezeu si Sfantului Ioan Maximovici.

      Multa sanatate!
      Petre

  2. pina acum m-am rugat la bunul nostru Dumnezeu ca sa-l ajute pe tatal meu,dar ma voi ruga in continuare atit „LUI”,parintele (tatal nostru) cit si Sfintului Ioan Maximovici.Multumesc administratorului acestui blog (petryecka „Petre”) pentru indemnul la rugaciune.
    MULTA ,MULTA SANATATE !
    Iulian

Lasă un răspuns

