Fericitul Ioan în Franţa – (30) Vindecare de cancer


„Fericitul Ioan Maximovici. Viaţa şi Minunile”,

Editura Sophia,

Bucureşti, 2006


De fiecare dată când fac parastas pentru Fericitul Ioan, îl rog să se roage la Dumnezeu pentru un anumit lucru, şi el mă aude. Aude tot. îmi amintesc cum mi-a spus, la plecare:


– Zina, să mă anunţi de îndată ce tu sau altcineva vă îmbolnăviţi.


Iar când ne-a părăsit, plecând în cealaltă lume, m-am gândit: „Ce-o să mă fac fără el şi fără ajutorul lui ?” Insă apoi am găsit o soluţie: am putea să facem parastase pentru el, care să servească drept cereri şi ar trebui să îi cerem să se roage ca şi cum ar fi în viaţă. Iar el ne aude şi ne ajută.


De curând a fost un astfel de caz la noi în biserică, într-o zi unul dintre enoriaşi, un om profund credincios, a venit într-un suflet, cerând ajutor. Era însurat cu o franţuzoaică şi avea trei copii. Cel mai mare dintre ei, fiica sa de 16 ani, fusese de curând la noi la biserică şi părea o fată înfloritoare, sănătoasă. Se lovise însă la coaste şi îi apăruse o umflătură uriaşă, de mărimea unui măr. Au dus-o la spital, unde doctorii au descoperit că umflătura era de natură canceroasă şi i-au extirpat-o. Curând s-a dovedit că nu era numai ceva extern, ci şi intern şi îi afecta deja o parte din plămân. Când doctorii au descoperit acest lucru, au spus că nu are nici o speranţă şi că numai o minune o poate salva. Atunci tatăl ei, disperat, a alergat la biserică şi l-a rugat pe preotul nostru să se roage pentru ea. După ce a plecat tatăl, 1-am rugat pe părinte să slujească un parastas pentru Fericitul Ioan şi ne-am rugat împreună.


După câteva zile, tatăl ne-a sunat la telefon şi l-a rugat pe părinte să vină la spital să o vadă pe fiica lui. Acesta s-a dus şi la întoarcere ne-a povestit că acum doctorii spuneau că există speranţe de însănătoşire.


Câte minuni se săvârşesc în urma rugăciunilor Fericitului nostru Ioan ! Cu adevărat, am avut printre noi un mare sfânt, iar milostivul Dumnezeu mi-a dat mie, o mare păcătoasă, să fiu martoră la acest lucru.

Minunat este Dumnezeu, Dumnezeul lui Israel!

Zinaida. V. Julem

Paris, vara lui 1978

Lasă un răspuns

