Fericitul Ioan în Franţa – (28) Însănătoşire prin rugăciune


„Fericitul Ioan Maximovici. Viaţa şi Minunile”,

Editura Sophia,

Bucureşti, 2006


l. Odată, pe când Fericitul Ioan era cu noi în Franţa, aveam nevoie de o slujbă bună şi,cu ajutorul său, am obţinut un serviciu la o doamnă care avea un câine uriaş. Mama acesteia, o doamnă foarte bătrână, a venit într-o zi în vizită, şi câinele, de bucurie, a sărit pe ea, făcând-o să cadă şi să-şi fractureze şoldul. A fost dusă la spital, unde doctorii au spus că îşi va reveni foarte greu, fiindcă era foarte slăbită. Atunci am alergat la Fericitul Ioan, rugându-1 să se roage pentru ea. Fericitul mi-a promis că o să se roage. La puţin timp după aceea, doamna a început să se simtă mult mai bine şi, încetul cu încetul, s-a vindecat complet şi a mai trăit mulţi ani.


2. După moartea Fericitului Ioan s-a îmbolnăvit chiar doamna pentru care lucram. Am alergat repede la biserică şi am făcut un parastas pentru Dreptul nostru. Boala ei s-a agravat, căci doctorii au descoperit o tumoare malignă la rinichi, fiind pesimişti cu privire la starea ei.


Am făcut trei parastase pentru Fericitul Ioan. La puţin timp după aceea i s-au făcut analize şi nu i-au mai găsit nimic. Şi şi-a revenit şi ea, întocmai ca mama sa, şi este sănătoasă şi în ziua de azi, mulţumesc lui Dumnezeu.


3. Doamna pentru care lucram avea o prietenă bună care avea o soră mai tânără decât ea. Aceasta urma să se căsătorească, când dintr-o dată degetul mijlociu i s-a umflat, i s-a înroşit şi o durea groaznic, fapt care s-a dovedit a fi o piedică în calea planurilor sale de căsătorie. Doctorii i-au făcut tot felul de tratamente, însă nimic nu putut-o ajuta. A trecut un an întreg, în cele din urmă au examinat-o din nou şi au descoperit că era cancer. Bineînţeles că toată lumea s-a tulburat şi nu ştia ce să facă. Eu însă am fugit la biserică, am făcut un parastas pentru dragul nostru Fericit Ioan şi 1-am rugat fierbinte să o ajute pe biata fată. Am făcut astfel trei parastase. Degetul acestei tinere fecioare a început treptat să se vindece şi în curând s-a vindecat complet. Acum este măritată şi are doi copii.

Lasă un răspuns

