Fericitul Ioan în Franţa – (9) O călătorie în Rusia


„Fericitul Ioan Maximovici. Viaţa şi Minunile”,

Editura Sophia,

Bucureşti, 2006


Matuşka Solodovnikova şi fiul ei Alioşa s-au hotărât să meargă în Rusia şi au venit la Fericitul Ioan ca să le dea binecuvântare pentru călătorie. La început el nu prea voia să îi binecuvânteze, însă mai apoi a făcut-o. Dar, după ce au plecat, şi-a petrecut toată noaptea în rugăciune. Am aflat despre acest lucru a doua zi de dimineaţă, căci atunci când am venit vecinii de jos s-au plâns că se plimbase toată noaptea prin cameră şi că îl auziseră rugându-se.


După câteva zile eram la biserică şi 1-am auzit pe Fericitul Ioan, la pomenirile de la proscomidie, rugându-se cu glas tare pentru „Helen şi Alexis, care sunt în grele suferinţe” !


M-a mirat acest lucru. A doua zi, sau chiar în aceeaşi zi, am primit o telegramă, din care am aflat că ea căzuse pe scara de la metrou în Moscova şi era în spital, grav rănită, iar Alioşa era disperat şi nu ştia ce să facă. Dar Fericitul nostru ştiuse dinainte şi se rugase şi bineînţeles că rugăciunile sale au scos-o din necaz pe Matuşka. Slavă Ţie, Dumnezeule !

Lasă un răspuns

