Tamaduire de ulcer


Din cartea
„Fericitul Ioan Maximovici, viaţa şi minunile”,
De Pr. Serafim Rose şi Pr. Gherman Podmoşenski
Ed. Sophia, Bucureşti, 2006

Mama mea are un ulcer care nu poate fi operat şi a avut probleme în ultimii trei ani. În 1975 a fost internată de trei ori. I se făcea foarte rău noaptea şi a doua zi era în spital. Acolo zăcea în pat, cu perfuzii în mână, iar în câteva zile se întorcea acasă.

Însă în noiembrie 1975 a avut o altă criză, şi de data asta a făcut febră cam de 39 de grade Celsius (mama este o persoană micuţă şi temperatura ei normală este de 35,5 grade Celsius). Medicii au spus că poate veni acasă când îi scade febra. Mama nu crede în Dumnezeu şi în mila Lui, însă de data aceasta mi-a spus să mă rog pentru ea, iar eu i-am răspuns că o să fac acest lucru. Zăcea pe pat de şapte zile şi doctorii nu îi putea scădea temperatura. Atunci am primit o bucăţică din mantia lui Vlădica de la o prietenă care l-a cunoscut pe Fericitul Arhipăstor. Ea mi-a spus să-i dau mamei o bucăţică de artos şi agheasmă şi apoi să îi pun pe frunte o bucată de mantie şi să-l rog pe Vlădica să se roage pentru noi. Am plecat de la mama după-amiaza târziu şi ea a adormit, iar a doua zi nu mai avea febră. După încă o zi au şi externat-o şi de atunci a fost sănătoasă. Toţi credincioşii s-au bucurat de această minune.

Peter Herrin
Burlingame, California
2 Februarie 1967

Un răspuns to “Tamaduire de ulcer”

  1. Doamne Isuse ITI multumim pentru Sfintu Ioan Maximovici
    ca mijloceste pentru noi. Alelui Slava Tie ! AMIN !!

Lasă un răspuns

