Ajutor pentru un paralizat

Pe mulţi bolnavi care au cerut ajutorul tău, Sfinte Ioane,
i-ai tămăduit de bolile lor. Dar şi mai mulţi bolnavi au aflat alinare în durerile lor, şi ridicându-se prin ajutorul tău din groapa deznădejdii s-au înţelepţit şi au dus cu răbdare crucea bolii, şi au primit răsplata dumnezeiască, iar acum se bucură de frumuseţile raiului, cântând: Aliluia!
(Acatistul Sf. Ioan Maximovici, Condacul 4)

Din cartea
„Fericitul Ioan Maximovici, viaţa şi minunile”,
De Pr. Serafim Rose şi Pr. Gherman Podmoşenski
Ed. Sophia, Bucureşti, 2006

Dragi Pǎrinţi,

Dupǎ ce am citit „Cronica Cinstirii Arhiepiscopului Ioan din Shanghai” nu pot tǎcea. Tatǎl meu, Herbert Klingart, a suferit un atac de apoplexie foarte grav pe 2 noiembrie 1977 şi a paralizat. În decembrie s-au întrunit doisprezece medici, care au declarat şi au semnat cǎ nu va mai putea merge sau vorbi şi ne-au spus:

Pregǎtiţi-vǎ pentru tot ce este mai rǎu.

Am luat avionul, m-am dus la San Francisco şi m-am rugat la mormântul Arhiepiscopului Ioan. Datoritǎ lui Boris Troian am primit o prescurǎ, iar soţia lui mi-a dat o podoabǎ de brad din ciocolatǎ din Criptǎ şi au pus o hârtiuţǎ cu numele tatei sub mitra Arhiepiscopului Ioan. Curând tata s-a putut ridica şi starea lui se îmbunǎtǎţea în fiecare zi. De Crǎciun l-am adus acasǎ în vizitǎ, iar în ianuarie deja juca şah şi putea înţelege şi vorbi. I-am fǎcut fotografii şi le-am arǎtat medicilor, care au spus cǎ nu pot înţelege şi explica acest lucru, cǎ trebuie sǎ fie o minune… Acum deja merge singur.

Ce noroc cǎ îl avem pe Vlǎdica Ioan cu noi şi cǎ prin el rugǎciunile noastre ajung sus, la Domnul Dumnezeu.

Nonna Katzenstein
California
28 Martie 1978

Lasă un răspuns

