Arhiepiscopul vostru este un sfant

Dupǎ ce l-a vizitat pe iconomul bisericii, contele Vladimir Kleinmichel, Vlǎdica a refuzat sǎ ia un taxi, preferând sǎ se întoarcǎ în oraş cu metroul. Iconomul l-a însoţit pe Vlǎdica pânǎ la staţie. Pe când pleca, vânzǎtorul de bilete l-a întrebat cine este cel pe care îl conducea. “Era arhiepiscopul nostru ortodox”, rǎspunse iconomul. “Eu sunt baptist – spuse vânzǎtorul de bilete – dar îmi dau seama cǎ arhiepiscopul vostru este un sfânt.”



În timpul uneia dintre vizitele Vlǎdicǎi în comunitatea noastrǎ, am primit un telefon din Franţa, prin care eram anunţaţi cǎ murise Arhimandritul Serghie. Vlǎdica porunci ca funeraliile sǎ fie amânate, zicând cǎ se va întoarce imediat în Franţa. Dimineaţa devreme l-am vǎzut pe Vlǎdica plecând la garǎ cu taxiul. Tânǎrul taximetrist, un englez, a întrebat dacǎ se poate sǎ primeascǎ şi el o binecuvântare. Vlǎdica s-a întors şi l-a binecuvântat. Apoi, şoferul ne-a spus: “Ce arhiepiscop minunat, extraordinar; are o putere interioarǎ cum rar ne e dat sǎ vedem!”

[Din cartea “Noi minuni ale Sfântului Ioan de San Francisco”, Editura Egumeniţa, Galaţi, 2004.]

Un răspuns to “Arhiepiscopul vostru este un sfant”

  1. am citit despre Sfantul Ioan Maximovici,am avut o mare durere de spate si noaptea am visat ca Sfantul punea un deget pe locul dureros,m-a dutu foarte tare si i-am spus ca ma doare si apoi,de atunci,nu m-a mai durut niciodata in acel loc.As dori ca Sfantul sa fie cunoscut de mai multi credinciosi si mai ales as dori mult sa-i aline durerile sufletesti si fiicei mele.
    Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca a lasat pe pamant asemenea sfinti si ii multumesc si Sfantului Ioan Maximovici!
    Doamne lumineaza-ne!si ne miliuieste!Sfinte Roaga-te pentru noi !

Lasă un răspuns

